Wednesday, December 17, 2008

3rd tag...

dh lme pekena tag...skrg kembali lg.....tag dr aduka5...bila aku checking balik, 3 die tag aku....hikss...xpe2...nnti kite tag die balik akn dtg ye...hehe!

aku langsaikn satu2 la hutang die tu....dh lme..huhu,,,,

7 Fakta tentang AKU

+ suka dgr lagu kuat2 bila tensyen...
+ suka msk2...hee..
+ ske melancong...tnggu uang nye tebal la..hhihi..
+ suke jiwang2 layan perasaan....
+ xske tdo awl..nnti tgh mlm terjaga...
+ suke tdo..burok nye pangai..hee
+ tabiat suke ketip kuku..xleh kuku pjg...2,3x smggu ptg kuku..

7 Perkara menakutkan saya di dunia

+ mati
+ jatuh bankrup
+ kecacatan
+ perang
+ bencana yg dahsyat
+ accident
+ penceraian

7 Lagu wat masa sekarang

+realiti dan fantasi - crossfire
+ benar2 -adam
+ di bius cinta - yusry ft melly
+ 12 diantara kalian - d masiv
+ wanitaku - saleem
+ kenangn di taman cinta - teja
+ qiara - hanya pdamu

7 Perkara selalu disebut

+ ye ke?
+ ye x?
+ dok tau la
+ mcm2 la..
+ bakpe?
+ dh ye ah
+ tu kate

7 Perkara yg amat bernilai

+ agama
+ diri sendri
+ family
+ kawan2
+ my luv
+ kerjaya
+ aset / harta

7 Pertama kali dalam hidup saya

+ b0ley skip x soklan nie...hahah!
xlarat nk pk dah,,,hehe!

7 Orang bertuah sambung tag ni..

+ sape ye....sape yg bce tag die...die telah di tag..hehe!
boleh ke cmtu...heee~

No comments: