Monday, November 22, 2010

bersok-sek bersama...

Sekarang ni aku akan update secara marathon sebab banyak cerita yang tertunggak...huhu... aku tau readers blog aku dah menjunam takde sejak blog ni ditinggalkan.. namun ia lebih kepada luahan perasaan dan untuk kenangan diri aku sendiri ape yang aku lakukan....ape yang aku rasa.... aku sangat2 suka menulis... menulis apa yang dirasai dalam hati... dulu2 hobi aku menulis diary.. sekarang ni sejak ade blog... aku lebih menulis kat dalam ni.. senang ada kenangan bergambar..:)... dan yang penting tak semua benda kite boleh share dengan seseorang... blog ni la sebagai medium aku meluahkan segala-galanya.. kenangan untuk diri sendiri....:)...

ok.. panjang pulak aku melalut..huhu.... masa kitaorang kuar main bowling tu aku ingatkan hari tu last aku jumpa bebudak tu.. rupanya.. ada pertemuan demi pertemuan lagi... siapa sangka kan... Allah masih mempertemukan kami dalam kegembiraan....alhamdulillah....:)...

hari khamis malam.. aku keboringan... asek duk ngadap fesbuk je kan.. aku post status.. adelah kawan baik aku, Sue ni yang dah lame sangat2 aku nak jumpa dia sebenarnya.. namun sebelum ni asyik takde jodoh je.. nak jadi ke al-kisahnya.. dia komen la status kat fb aku tu.... duk sembang2 dengan dia... TINGGGG!!! dia mari satu idea... dia ajak aku kuar malam tu jugak... dia nak sembang ngan aku.. nak bercerita, nak share macam la segala yang terbuku dalam hati sebelum ni.. aku pun jom jom la jugak... yela dah orang tengah bosan kan ade plak member ajak keluar.. ape lagi........

s0, pangpungpang duk diskas kami macam takde harapan nak keluar bersama sebab takde transport.... adoiii sedihnye... dalam hati ni menjerit-jerit... aku nak jugak jumpe dia malam ni, nak jugak nak jugak.......
last2 datang satu lagi idea baik punya.... TINGGGG!! sekali lagi... heheh.... ape kate ajak Raidah join skali.. dia pasti ade transport.... lagipun dia dah lama jugak tak jumpa sue.. aku kol idah, idah on aja bah......
YAh0ooo!! akhirnya kami keluar jugakkkkk malam tu.. tercapai la hajat memasing malam tu... sampaikan eksaited macam nak jumpe pakwe...heheh... tapi kami terpaksa keluar malam kul 11 sebab raidah balik kije kul 11... takpe2.. asal boleh kuo sembang dah memadai.....

memang rezeki kami malam tu sebab umah sue ade buat bbq, kami singgah makan bihun goreng dengan ayam bbq sedas dua...hihihi.. thanks sue..=)... kami gerak dari umah sue pukul 12mlm!...huhu... mak dia ok je sebab mak dia dah kenal sangat2 dah ngan aku ni.... kami tak kemana2 pun.. just lepak kat Pantai Batu Buruk.. duk sembang menceritakan macam2 cerita yang terpendam, yang tak terluah sebelum ni... jangan kata kami ni sosial kuo malam ni semua.. bukannn... niat kami hanya berceritaceritut saja... pangpungpang duk crite macam2 kesah... dalam tak sedar hampir 3pagi dah mak oiiii...... tak pernah2 aku buat macam ni sebelum ni..


ni lah cik Sue kita yang pakai shawl ni.... besttt dapat jugak kite kuo ye...=)


bila dah bercerita panjang.. tekak pun tersangat lah haus kan.. gi minum dulu sebelum balikkk.... sampai rumah 3pg++.. uii tak pernah aku balik selewat itu... namun tidak mengapa.. saat di malam indah itu, aku dapat lagi berpeluang bertemu dengan kawan aku... lepas ni sangat la susah kalau nak keluar bersama lagi...

aku kalau ngan sue ni memang kami berdua suka bersokseksoksek... bercerita itu ini... bagaikan tiada rahsia antara kami... dalam banyak2 kawan.. die boleh dikatakan sangat2 serasi dengan aku... aku paham dia.. dia memahami aku.. tiap kali dia bersedih hati.. mesti dia nak luahkan sesuatu..... sampaikan aku selalu je berseloroh ngan dia... "Sue,... naseb baik mu ni puan, kalau x.. lame dah aku ajok mu kawen ngan aku".... hahahaha,,,,,:P... insyaAllah jika di izinkan Allah.. kita akan bertemu lagi untuk mengeratkan lagi hubungan suci dan indah ini... Terima kasih sahabatku... membuatkan hatiku tersenyum sepanjang hari... daku SAYANG kalian banyak2... Raidah... dikau sememangnya selalu ada disisiku tiap kali nak keluar...=)....


ni la insan kesayangan saya... raidah dan sue... i lebiu lahhhh....=)...

No comments: