Saturday, November 27, 2010

Masjid Kristal

Rabu lepas kan Hari Raya Korban.... umah pakcik aku ada wat makan-makan sikit... lepas sessi memenuhkan perut.. kami pun macam.. aihh nak pegi mana ye di hari raya ni... so, kakak aku punye idea jom kita gi Masjid Kristal... aku dah lama tak pergi sana.. pegi pun berapa tahun lepas entah,masa pembukaan dia tu....

boleh tak tak nak cerita tapi nak letak gambar sahaja??;p... ala.. kata gambar boleh describes anything without explanation...;p...


rupa-rupa nya ramai jugak orang gi mAsjid Kristal pada hari tersebut untuk photoshot..
pemandangan indah.. sorang-sorang kemain lagi sakan bergambar.. :p



aku macam pelancong je...hahahah....






sekitar dalam masjid... cantik, tapi dalam dia tak besar sangat pun..










ni ler mak aku.... macam kakak dan adik tak? wakaka...:p




3 beradik pompuan... muka 3 versi... sangat2 berbeza kan??

hahah,,,berangan je lebihhh...:p


hari dah lewat petang.. dah penat tengok orang.. jom balikkkk..:)... aku tak berjalan sangat pun..
kesian kat mak tak larat nak jalan jauh-jauh.. takkan aku nak tinggal dia berjalan sorang-sorang plak kan.. ayah aku kemana die pegi entah... di hari raya bot takde la pulak.. kalau tak boleh round2 naik bot Taman Tamadun Islam River Cruise....:)..

sape2 yang tak pernah datang sini..jom la... hihi.. nak2 untuk pengantin baru untuk outdoor potoshoot amat lah di sesuaiiii...babai....:)...

2 comments:

SaYraH WonDerLanD said...

wahhh
lawa nya masjid kristal nie..

seroja said...

mmg pun..pemndngan waktu ptg.. kalau mlm pun cntik gk..lampu bertuka2 warna...jom la dtg sni..:)