Saturday, November 27, 2010

epy birthday....!

salam...

sekarang ni asyik post cerita basa basi je...hukhuk... takpe lah kan... korang tak kesah kan kan kan?:p... tetap jugak nak hapdet.. basi pun basi la....:)...

25 november birthday adik bongsu aku... epy birthday wanie!

takde bende sangat nak cerita.. macam biase.. layan gambar aje la ye...:)....

tak sambut sangat pun sebenarnya.. sekadar meraikan dan mengingati... aku buatkan kek coklat utk dia... mak aku blanja makan.. tu je... dah besar dah katenye..;p... anak-anak dara dah sume anak mak aku... kesekejapan saja terasa masa berlalu... adik bongsu aku dah umur 15 tahun.. lagi 2 tahun nak habis zaman persekolahan.... senang kije bila sume dah besar-besar sume kan... cuma pergaulan kene jaga la kan.. kang hanyut kemana tak ke susah.. budak pompuan jaman sekarang bukan macam dulu lagi dah...


kek superduper comot!! kes keje nak cepat aje kan.. camni lah hasilnye... takpe lah nanti masuk perut hancur jugak kan....:P...


perasan tak kepelikan dengan kek tersebut...hahah... die tak sama tinggi sebenarnya...

macamane entah kedudukan dapur tak stabil... jadi tinggi belah sane.. rendah belah sini... hentam saja lah labu,, janji masak...;p....

sila abaikan aku yang serabai ituuu... wat tak nampak dah la ye...:)



ni ler besday girl nye... very the tembam membam.. same cam aku..heeheh...


boleh tahan rasa dia.. resepi aku cilok kat tenet jugak....hehe.. family aku bukan penggemar kek yang tegar.. aku je hantu kek coklat sebenarnya.. tu yang duk gigih buat..hihihih...

apa? hadiah? takyah hadiah-hadiah.. belajar dulu rajin-rajin... dah berjaya esok baru dapat hadiah....heheh....

No comments: