Thursday, May 21, 2009

dia kenakan aku...

siapakah yang tegar sengat nak mengetag aku nih...hehe..opkos la rumate aku,lieya yang mengada2 tu..hiahahaha..*mamp0s aku kene cekik pas ni*...hehe....

tak pe la..layan kan ajo la...orang tua tu kang,..kalau tak layan majuk lak kanggg...haha...
j0m cekidaut tag apekah itu...

NAMES THAT FRIENDS CALL YOU:

~pieja

~sa

~ser0ja

MOST IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE:

~harus lah beday aku kan..hehe...

~ beday family sume...

THINGS YOU'VE DONE IN THE LAST 30 MINUTES:

~main game Big City Adventure

~ bace blog korang la...

~ dengar lagu...

GIFTS YOU WOULD LIKE TO RECEIVE:

~ tak kisah ape2 pon,,janji ikhlas nak bagi kat aku...

YOUR FAVORITE HOBBIES:

~dengar lagu

~ melanc0ng..

~ wind0wsoping

~ masak n makan..hehe

PLACES YOU WANT TO GO FOR VACATION:

~ air terj0n

~ pantai

~ pulau...

*bila nak tecapai hjat nak gi nie...s0b s0b s0b*

FAVORITE DRINKS:

~mil0 ais

~ sirap limau


THINGS ALWAYS FOUND IN YOUR ROOM:

~ harus lah perkakas nak tid0...bantal,selimut bagai..

~ alat2 maintenance diri

~ pakaian

FAVORITE COLORS:

~biru
~putih
~coklat
~hijau
~pepel
*eh..cam semua warna aku suka ni ape hal..haha*

TOP FOUR HANGOUTS:

~ Terminal One, Seremban
~ Giant, Nilai
~ Midvalley KL
~ SOGO K L

*tempat2 ni aku kopipes je dr lieya..c0z mmg aku je yg sll0 hangout ngan dia..so tempat nye opkos la sme kan..hehe...*

Persons U LOVE SO MUCH:

~family

~my bestfriend

~sume0ne..*ecehh..hehe

~aku syg org yg syg aku ler..tak kan nak syg org yg benci aku..=P...

"THINGS" SPECIAL TO YOU:

~handphone..mcm nyawa tuu...hihi

~pitcha..kenangan sampai tua tu..leh tayang kat anak cucu kendian nnti..hehe...

~ segala barang2 hak milik aku...

~ blog ni la..

YOU THINK WILL ANSWER THIS SURVEY:

~ xnak susah kan sape2...s0 aku st0p kan tali tag ni di sini..tak mo panjang2 kan..hehe...

~ke ada sapa2 yang nak buat?.. sila angkat2 kening sendiri..hehe,,,pastu kopipes la...=P..


REASONS WHY YOU ANSWERED THIS SURVEY:

~sebab kenapa aku jawab tag ni..yela..rumate aku yang tagged,,harus ler buat..kang mer0yan lak...haha...siap cakap tak m0 teg0r aku bagai kalau tak mo jawab tag nie..acah je tu..kangg taim nak tid0 ko gak carik aku nak raba2...ambik feel sebelum td0...hahahaha!!




sekian.........ser0ja...('' ,)


14 comments:

lieya shayunk said...

cea3...bajet lawo r tu ngn pokok tu...hahaha...
pasal ice blended tu boleh je...mu nk blake pn xpe..aku belanja...aku kan org kaya...bru dpt duit 10 dr miss...jeng3...10 hinggit sajork...bkn "juta" yg slalu mu sebut kt kdai tuh k....
kasi contoh sikit...wape juta biskut ni...kedai roswell...haha..

seroja said...

haha...
wei aku tau mate mg xbreti tg0k pic tu..bengg jeles...

berehhhhhhhh...
jom ar gi lalu mlm nie..
s0ping...
berjuta2 duit mg kaya kangggggggg..
harharhar,,,,

Eazy Izzuddin said...

ohoho
kerajinan jwb tag3..
xD

mae said...

kena tambah favorate hobi...
peluk pokok..ha

seroja said...

tima rjin..
klau mls..
wat xnmpk je org tag..
miahaha

PinQib said...

waakaka,.

kwaan yng paling bekk,.

hehe,.
kena tag, musti jawb

seroja said...

::mae::

haha..
sila tiru aksi itu,,,=P

seroja said...

::pinQib::

tu la..
contohilah shaye...
miahaha...=P

Dee said...

rajinnyer buat tag..

j0jet said...

serojaaaaaaaa!!

rizz said...

kemaenn gmbo kt pokok g wakakaa

seroja said...

::kak Dee::

rumate nyer pasal..
orglen tag wat2 xnmpk je..
miahaha,,,=P

seroja said...

::j0jet::

ye syg ku.........
nti i terjah bl0g u k..~!

seroja said...

::rizz::

hakhak...
sje je...
mengediks ngn p0kok..
kalau ngan org..
sure kene sekeh..
haha..=P