Friday, November 12, 2010

kini kembali....

salam semua.....

setelah sekian lama...blog aku ni menyepi... tersangat-sangat la sepi.....kadang kala terlalu rindukan sahabat-sahabat blog...tapi masa membataskan segala-galanya...

terlalu banyak untuk diceritakan.... insyaAllah... lepas ni aku nak aktif berblogging balik.... sekurang-kurangnya ade jugak tempat untuk aku luahkan sesuatu.... now, aku tak pasti... adekah lagi sahabat2 dulu akan singgah di blog aku ni...huhuhu... takpe... untuk kenangan dalam hidup aku sendiri pun....ia amat memadai....
rase macam kekok bila lame sangat-sangat tak post entry...huhu...

ari ni hari jumaat.... aku yang amat2 bahagia buat aku hari ni.. mungkin..... sebab aku bakal bertemu dengan sahabat2 lama aku di smaasza dulu....(masa aku form 6)... aku sangat2 rindu dengan mereka... seriously!!
i miss them damn much!...
terlalu indah kenangan itu...

kali ni kami reunion kat Anggulia Beach Resort, Marang... kenapa di sini?
sebab..tempat ni bagi kami 1001 kenangan.... dulu masa sekolah ada program ape ntah kat sini..
aku dah lupa...huhu...

uuiiii... tak saba tak saba dan tak saba...huhu... mngkin lepas smayang jumaat aku nk gerak pi sane....
ehem2... tadi aku ada try wat kek... nk bawak sana la nanti... kalu jadi elok aku bawak.. kalau tak jadi..cancel la.. tapi kan.. very the sedap la kek tu..hehe... kompem aku bawak esok! haha....
tak rugi wei aku try resepi kak tijah....=)....

k la sume... babai....

No comments: