Friday, October 31, 2008

Gathering Deeparaya Celebration QSCM CLUB....

ktaorg smpai da lwt oh....biase la Vip,.(berangan)...muahaha!
segala speech dh abes..n time 4 mjamu selera....bgus2...tpt pd mse nyer ktaorg smpai...kali ni g ngan keta..pdhal sejengkal je dr ostel ke studio..muahaha...
xpe la..kak syikin rjin kan angkut ktaorg..2x trip tu...














haruslah berpitcha dlu sblm santap kan....heheh!



















ngan cik ya....

jmput2 la mkn...nnti nk tgk persmbahan tarian....miss dayah bgthu,,,
aku pon berdesup la g kat meja hidangan..tp xamik nasi lg...amik dadih je
dlu edisi membasahkn tekak...huhu!!














ni la antara mknn nyer..ada nsi tomato n aym msk madu ke hape ntah...pastu nasi impit ngan kuah kacang...putu mayam ngan kuah kari... ceriping,kueh raye,maruku,dadih,n mcm2 lg...















ni pon...xsmpat pon nk jamah mknn rngan tu sume....ghairah sgt berpitcha..haha!

amik dadih aku trus mgambil tmpat nk tgk tarian zapin...aku xde pic sbb aku amik video je... nnti aku tepek kat cni k...

lps tgk tarian zapin..aku trus berdesup amik nasi..kumpul tenaga dlu..utk sessi bergamba... hehe! makin lme makin mjadi2 aku ni berbl0gging...;p....




ni nasi aku n cik ya...s0dap gilos..nk2 dadih tu..maveles...















ni turn ke dua aku amik..tp xabes r..mcm xde nfsu nk mkn jerk,huhu...boleh ke cmtu...?? hehe!















lps masing2 dh knyang....mula la gedik2 nk berpitcha sume...time ni la kan nk berpitcha... bila lagi kan...maybe pasni xdpt dh gathring raye cmni sume...i like...i hapyy sgtt....

berpitcha ngan adikku cayunk...eira....




















ngan si ilmar..pelawak...suka wat kecoh lam klas aku....huhu...



















pasni korang layan je la gamba ek...hehe!
















































ngan clasmateku....zul kamal














me n de geng ngan miss ezlin















ngn our president...cik farhana

















pastu kan...yg paling best nyer mlm tu....


jeng jeng jeng...hehe!!








lg..








lg....















scr0ll lg.....












tadaaaaaaaa...hehe!!!!!!!!!!!

aku la yg bertuah...dpt cabutan bertuah....smpai la jgk hajat ku nk hamper tu kan... mak s0ka...hehe!
aku lnsung xpasan tau x tu no aku...las2 cik ya yg bgthu...

"eh no mg tu 52"..aku pon terpinga2 p dpan...tgk2 eh3 btul la no aku..ngeh3...sengal!!
berdebau mak nyah...


yg tkg kasi tu bju putih...dia deputy dean school Qs...miss Chandralekha....




























harus la bergamba ngan hamper aku...hehe!!


cik yaa....btul2kn no kite yg hampir same ni bertuah kan??
xper2..hamper ku..hamper mu jua...
nnti kite selongkar hamper tu same2 ek...
muahahaha!!!

No comments: