Saturday, October 18, 2008

jemputan...lalala....

hmm...dis month byk plk jmputan yg dapat...bermula ngan jmputan umh mdam atikah. mdam jmput la..pastu die tnye...brpe rmai yg nk g..aku pon cpt gthu..nk sgt p..tp xde transport..die ckp..ala cian nyer..nnti sy suh ank sy dtg amik k..hehe..baek nyer....pastu esok nyer mdam g thu ank die xde..kne p kem..s0, xleh la amik weols p umh die..s0..ari sabtu tu aku pon decided la nk g semban..cri brg skit sbb x jd p umh mdam kan...nk jd ke cite..mse ari jumaat mlm tu kan...10.10.08 ada citer ayat2 cnta..umh weols xde tv...;(..busan tau... pastu zai ajk tgk tb mh anis..die gerak dlu..pastu bru aku gerak dlm kul 10 lbh gituu... ngah best duk lyan cite ayat2 cinta tetiba anis tnye....

''akk nk g x umh mdam atikah??"

"hmm..akk nk p tp xde trnsport..huhu...."

"jom la p skalli...nk x.."

"klau de keta ksg pe slh nyer kan..;p..(ngan muke xmalu nyer..hehe)...

"a'ah..mmg ada pun..anis ngan pkwe anis je...s0,muat la akk bertiga join anis"

" o yke...blh2...esk abes klas kita siap2 la gerak p sane..."

"ok..papehal akk msj anis tau..esok balik klas msg r"

"okey''

p/s: lbh kurang cm tu ler kan dialog nyer...hehe...

dh rezeki dpt pegi kan..xleh g ngan madam dapat g ngan anis..aku pon tuka plan... klau balik awl umh madam suh anis anta kat bust0p dpan luar kolej..leh p semban trus...rumate aku pon stuju.. pnat la sabtu n ahad nk kuar...jd ktaorg plan kuo sabtu je g umh mdam n g semban....

pagi sabtu tu aku da klas ...smpai kul 11..klas mdam la...mdam ckp nnti leh follow die balik umh kul 12.30. xde la sesat nnti kan...gud idea! balik je klas miss ezlin tnye nk g x umh mdam?? aku kate dh nk g ngan anis..die kate xpe la klau cm tu..klau xde transport leh tmpang saye...
hmm..klau ada org ajk smpai 2 org..klau xde..xde lnsung nk ajk ye.. xpe la.. wlaupapepon.. sonok giler g umh madam..sampai sendat pew0ot....huhuhu...giler santap....

mls nk upload pic..aku da ngantuk..huhuhu...nexttime la aku upload...
















mase mkn2...hehe...



ok dh abes psl open house umh mdm.....

dis week dpt plk kat jmputan kwen kak n0reen..aku cyg aku tu...hehe..yke..?? haha...
dia kate leh tumpang adik die nnti nk mjlis die..tp aku x kompem lg la leh g ke x.. klau de peluang aku p...rezeki mkn2 lg kan..hehe..nk tgk k.noreen kawen..msti c0mel die...
insyaAllah kak..ada rezeki weols g okey...tp akk ckp nk msj balik klau kompem leh g ngan adik die....

















wangi kad die...hehe...



hmm...lps je dpt kas jmputan kawen,,,mlm tu eira plk ckp nk dtg umh nk ant0 kad jmputan..ingtkan kad jmputan kwen ke hape kan...aku terkezut gak kan,,yeke eira nie..hehhe...las2 die dtg umh nwk kad jmputan btol2... tp kan..
jeng jeng jeng.....hahaha.. kad jmputan open house umh die la ....ahaha....
umh die kat ostel ni ha..die n housemate ngan gigih nye nk wat umh terbuka..dorang kan las sem..msti la kan..nk tnggalkan knangan kat cni,,

















kepoh betul minah bersua ni dtg..die ngan dayah a..sape lg kan..huhu....
byk tul cite2 yg kuo..muaahaha...jrg berjmpe..cmni la....gempak gitu...huhu...
tp die kan ok la..ciap wat kad gituu.. orglen klau wat open house jemput tetamu ngan mulut sajork..ni ngan kad skali..xpe2..bgus2 leh akk wat kngan gitu....hehe...





















tu dia kad die...gigih tu uols diorg wat...heheh.. ari ahad ni laa..hjung mnggu nie....
die suh pkai bju kurung...giloss kan..ciput ke umh aku ngan die..dkat sajork suh aku melawa pkai bju krung mlm2 hari g opn house die..muahaha..laen dr yg laen....;p...

hmm...rezeki lg nie..hujung bulan ni ada jamuan mkn2 lg uols..hehe..yg ni plak kan klab Qs anjurkan..kitaorg kene by0r rm10...huhu..xpe la..asl ada jamuan kan... erat kan silaturahim.. senior xknl junior..junior xknl senior...

kesyukuran ku zahirkan d bulan syawal...rezeki melimpah..alhamdulillah kpd Allah swt....

itu sajork...aku mau tit0..ngntuk....sdh kul 4.30am taw....

okey..i'm happy t0nite..bec0z i dpt sembang2 ngan my beshfren taw..wind0o die....
muaaaaaaaaahhhhh3!! kiss n hug alots for him...hehehe..

ser0ja n ker0ja pasti bersatu.......!

No comments: