Monday, October 13, 2008

~my bl0g~

teringat plk kak vp kata....ini blog sy...suka hati sy la nk ckp ape kan....nk coret ape n segala bagai...same like me...aku akn mencoret ape yg aku nk tulis...mngikut perasaan aku mase tu.. tp skrg ni byk kje.. aku xmmpu nk hapdate sllu...

tp kbykan org yg ada blog nie ni akn me war2 kan blog dieorg..tp aku x.. segan la.. xthu knp.. aku just bertuka2 link or aku jd followers aje kat blog org..mkne nye aku dan org yg aku terjmpe blog dieorg shj akn tahu link blog aku nie...sbb aku blum bersedia nk berkongsi apa shj...ntah ape la aku ni kan..huhu...bi0r le..mgkin aku ada tercerita psl seseorg...aku xnk die bce..aku xnk die thu ape yg aku rse kan terhdap die..hurm..biarkan....

tp aku hepyy sgt n suka bila ada tempat meluahkan sgl2 nya...dan aku juga suka bace balik blog aku nie..aku ni xpndai la nk edit2 blog yg cntik mcm blog orglen..ada sape2 yg sudi x nk ngajo aku...huhu...

No comments: