Sunday, March 22, 2009

beriadah di hari minggu...=)

hari ni...bosan2 ari minggu duk umah..petang nyer hajat nyer nk joging...yela..dah lame x eksesais kan...hehe... last2 budak umah aku g beli reket badminton..so..ape lagi..dia ajak main sesama...laju je lieya tu...haha...=P


lieya ngan maiza...bersemangat waja..=P


ini bukan lah sekadar lakonan semata2...hehe..




korang tengok la adik ni..tengok kitaorg main..dia pon sebok nges2 nak main.. tu mak dia kasi reket kat dia...baru diam..alahai adik nie...hehe...



adik ni xmo masuk dalam umah...nak ikut kitaorg..last2 maiza anta sampai kat umah dia..baru nak balik..nakal je adik nie..hehehe...


kuar kan peluh jgak kitaorg hari ni..dan ia akan menjadi rutin hari2 seterusnya.. insyaAllah..=P
dan semoga gelak tawa kita sentiasa ada..sebab dah lame kan kite xrapat2 mcm ni.. gurau senda..makan same2....sebab masa kita untuk bersama dah xlama... yang penting kita happyyy!!

5 comments:

nur nina said...

adeyh.. lme nye x riadah~~

sEr0ja said...

esok jom kite riadah same2 okey? hehe...

Maswani said...

bestnya main dpt briadah..tingat masa study dulu, suka main netball..

iza iziana hasan said...

best nye...

sEr0ja said...

::kak maswani::
btul tu kak...
sume ni dapat time blaja je..
kenangan bersama kawan2,,dulu2 time skola menengah suka gk maen netball..tapi ala2 je la..xpndai sgt pon..hehe..