Wednesday, November 5, 2008

mencari...

hurm....pagi ni g klas agak terlewat..
enak2 je aku kene sound...huhuhuhu....
yela..time aku sesaje kene sound pree..
time orglen..leh plk dye wat derk je...
huuhuhu....xp0 la....
then,..pg tu die dh spoil mood aku...
waaaa..sadis taw.....
nk je wat2 muka...
tp sab0 je laaa...
tk0t ilmu xberkat....
heheheh~!
xpe la...(puj0k ati sndri eyh)....hhuhu~!

ari ni very the letih laaa...
skrg ngah diskas ngan group member,,
nk g inteview....
gr0up pr0ject kene siap kan next week....
bila dh on sume.....





















aku pon gigih la membuat appointment ngan company2 yg terbabit..
ssh btol nk crik arkitek firm kat seremban nie...
xde sgt la...
aku ni dh la yg mmg dh buta jln kat mne tmpat nyer,,,
kengkawan aku pon xtau sgt,,,

tp alhamdulillah...company arkitek firm xpenah mgecewakan....
aku kol nk apointment ngan company cina...
ya Allah ssh yg hamat,,,,xpe la....

bila dh setel sume,,,
aku pon td0..
ngantuk laaa...
esk nk g kuar agi....
daaaa.......

No comments: