Monday, November 24, 2008

ramah la plak....

knp aku ckp cam tu...yela..biase nek komuter aku tdo or termenung je sehingga ke smpai destinasi aku..hehe......

mse dlm komuter rse cm nk tetid0 je...ngntuk sgt2....last2 naek 1 group bdk2 pompuan berdiri dpn aku bising2..nk tdo camno...last2 berkenalan...hahaha...name ape,um0 dsb.... myempat lg dlm komuter duk berknlan...rpe2nya bdk2 lps upsr..hahaha!!!! layan kan je la ye x... bdk2 bru nk membesar.......


ni la ha..ni bru separuh..gamat jd nyer ngn bebudak nie...
sume org dh pndang2 aku...ahahah!!! nseb baek train ngah penuh org..xde la segan...hiksss....


tgk awe india ni pon best....um0 21 tp dh kawen...huhu.....tgk kat lengan die tu ada lg gelang smpai takat siku menandakan masih lg pgntin bru..bila dh 44 hari bru leh buang...die bru je sebulan kawen......

baek la die tu..leh la wat kwn..hhehe..cik ya tnye best ke kawen..die kate xbest sgt la..best ank dara lg...boring lps kawen.. biase la..bila dh kawen msti terbatas......

siap bertuko2 email fster lg uols...ahaha!! nmpk x ngah tot tet hp die tuh..ngah save email la tuh..mse ni bdk2 riuh tu dh turun...

ok da smpai stesen aku..batang benar......bye preety..jmpe lg dlm fster ye..hheheh.....

No comments: