Monday, November 24, 2008

mkn2 lg.....

sampai je kat stesen btg benar tu dh kul 7pm...bas kolej aku mane dtg amik lg time tu.... yela die amik kul 9...xkn aku nk tnggu kot smpai kol 9pm.... ari mggu die dtg la amik..klau x..xde nyer..huhu!!

so,aku amik la cab balik kolej..perut dh lapo kan..al maklum la pg td kan mkn nasi lemak je...
smpai kat kolej suh je pk cik cab tu anto kat kdai mkn.. sng citer....



muke lapo laaa..hahaha.....mencebik je..serabai lak tu...;p

minah ni....tgk2 org....nnti ada la tu gosip die....ahahah!!!


nasi grng pataya tu cik ya punye....yg bwh ni aku punye.....
alhmdulillah..kenyang....

aku sbnarnye berdebau gak...duet ada dlm purse dlm 7 hengget je.... katekn klau xckp.. mau nyer kene bsuh pnggan kat ctu.. x nakk haku...huhuhu!!!

bila dh kenyang...ok dah...balik umh..mndi2 n rehat2....

ahh lega nya.....;)

2 comments:

dakgilachoc said...

sedap tgk nasi grg tuh...lapoooooo...hiks...

seroja said...

hikss..amik la...meh kite suapkn..hheheh.....