Sunday, February 8, 2009

jalan2 d hari mnggu lps...=p

cite basa basi aku...
cite weekend last week...
tp aku nk cite gak...ada ke aku kesahh? hehe...

dh lame nk kuar....akhirnya jd jgak nk kuo ngn bdk2 umah....
asalnya plan nak g mayfair...
tp atas sbb2 tertentu..
terpaksa dicancelkan...huhu..
adess...
tuka plan..g bkt bintang n times square....

kuar pon hanya sekadar melepaskn tensyen sajork...
hukhuk...
so..xde ape yg nk di ceritakan..
layan gamba2 ajo la smpai lebam..hoho...

saje mls nk rotate..kasi sengett sket..hehe...ni tnggu pkcik drebar bas...


kat ktm komuter..=p

kwn2 ku ini mengidam kenny rogers plk dh...tu yg g serang tu..=p

muka aku yg xpuas hati...haha...yela..yg aku nk xde...dh abes....huaaa..haru den...

lps kenyang pewot.....
jomm men bowling...kehkeh,,=]

besttt.....walaupun men 1 game je...=]

tapi yang xbestt nyer..lepas kitaorg penat2 tawaf times square tu ..
nk beli la air..dahaga giler..singgah la kat 7E...
tapiii air mineral 1 peti ngan Carlsberg..


terbantut niat...last2 amik yg xsejuk...uhuhu,,,

bila dah fenat2 energy pon dh low... jom gerak balik....


fuhh letih oo...bila smpai umah syorgaa...=]

notahati : sblm ni tenet tersgt lah lmbap..tu yg asek tertangguh...*alasan baik punya* =D

2 comments:

dakgilachoc said...

gi kl tak ajak akak ronggeng yer :p

seroja said...

hahaha...
xbest la..
klau ajk akk msti nk berdua ngn akk jer..
hehe..=p