Friday, February 13, 2009

memerlukan sedikit waktu...


sekarang terpaksa merehatkan diri...
drp berblogging...
*ceaaaa..mcm sblm ni aktif*
*mcm org snggah sngat kat blog aku nih* =p
sebab dh nak final exam...
kena settle kan asignment dulu....
kene beri laluan kpd tugasan2 penting dlu...
blog ni akan berhabuk untuk seketika waktu....hehe...
tapi aku tetap singgah kejap ke blog korang.....=P

tapi.....hazab nyer la nk setelkan asimen nie....
ya Allah kuatkan lah semangat ini....

bila tengok kalendar aku seram...
bila ngadap pc...aku tenggelam....
hehehe....

tapi xper..misi tidak tido akan di lancarkan
bersama rumate ku...motipp?
sbb bila pejam mata..dua2 kene pejam...
sorang buka mate..dua2 kena buka...
Dats y segala misi akn di lncarkan bersama...hehe..

ok daa..nak smbung wat esemen lagi...
wlpn jam dh menunjukkan 4pagi...
gud moning sume...
hiksssss....=]

8 comments:

attyfir said...

ok sis..gudluck..

bB sYasYa said...

chaiyok2!

seroja said...

atty's...
mekasih...=]

::bb syasya::
OKEH...tgh mengerah otak..=P

lieya shayunk said...

haha..
rumetku yg poyos...
jom3...kite wat asemen...
chaiyok3....

Incik Lan Stitchz said...

pelan-pelan kayuh..
lame-lame sampai..
hehehe..

seroja said...

jommmmm....
aku rotang mg nge hanger kalu mg xwat siap ,,,mg tgk r...hahaha...=P

seroja said...

::sticind::
dh hampir nk smpai ke
destinasi dh nie...hehe..

crescent said...

gudluk
kita pon banyak asgmnt x siap lagik..
huwaaaaa T_T