Thursday, December 18, 2008

5th tag...





tag lg...korang pon dh naek muak kan...hee...sila la muntah ij0..hiksss....
aku bkn nye ape...aku nk melangaikn utang2 aku ngan aduka5 nih...
hiksss.....

tag kali ni kne wat handwriting...
memandangkn aku ngah rajin nie..
layankn aje la noks...
hikss.....

aku wat simple2 aj0...
xde la stylo cam aduka buat..
uhuhu~!


Your Username / Name:




Righthanded? Lefthanded?




Favorite words to write?


Least words to write?


i hate u!

yg ni aku tertinggal..camne tah..hehe!!..so..no handwriting..just typewriting..hehehe!!


Write 'the quick brown fox jumps over the lazy dog'




Six person to tag?


2 comments:

dakgilachoc said...

comel tulisan..:)

said...

TAG....adoiyai...
ari tu pening...
seminggu budak2 blog dok main lawan bagi TAG...

hehhehe