Tuesday, December 16, 2008

bertemu jua....

lame dh aku verangan nk jumpe si kecik molek ni....
akhirnya setelah aku plan baek punye...
jumpe la jgk aku ngan dia.....

pagi raye aidiladha tu...
sppu aku wat akikah ank dye...
so..aku pon plan la ngn sppu aku yg laen..
suh bwk si kecik tu skali bila dtg mjlis akikah tu..
ada wat mkn skit2...
alhamdulillah.....
jumpe jugak akhirnya......

bergegar plk pic nie...xduk diam...mse ni dye ngah sombonk agi,ngah mkn nasi...bkn ape..dia malu2 ag...al maklum la lme xjmpe kan...hhuuhuhu....

lepas mkn nasi sume..aku pon tarik la ajk sembang2 ngan aku....
trus duk ats riba aku..keh keh keh....
td jual mhl..skang ko nk mnje2 plk ye....heheh...
xpe2....mm rndu sgt2 pon ngn die..

pandai je aksi2 gedixs dye nih...xpayah aku nk ajo2...huhu....
mcm la aku gedixs...ahaha...!



sila abaikan muka aku yg mengada2 tu..huhu!


dah besar dh ank dara aku ni ha.....thn dpn dh 7 thn...tp kecik je..xbeso2..hu3....


puas hati leh jumpe...tp xtau la bila akn dtg bleh plk jmpe...huhu...


jadilah permata yg bersinar syg.......



aku balik umh dlm keadaan tersenyum puas...
heheheh!!
yela..dh lme xjmpe....
die ckp...esk jmpe lg ye...
tp xleh..aku g umh sedara kat kelantan...
so xdpt la nk jmpe ag esk....
huhuhu...
next time jmpe ag ye syg....;)

2 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

wah jumpa jgk akhirnya ye...alhamdullillah..eh rupa adik tu mcm pelakon cilik drama indon..tp tataula plak nama pelakon tu..hehe...

sEr0ja said...

alhamdulillah...
2 ar..jmpe jgk akhirnye...
suke2...hee~...
sape ye...sy sndiri xpasan muka dye cm pelakon cilik 2....heeheh...