Saturday, December 27, 2008

kenangan ku...

aku tau.. ni entry basa basi.. huhu.. biar la... wlaupon ia telah lme berlalu.. nk gak aku tepek kat cni... sbg kenangan bersama aku... huhu.... ni saat2 aku jmpe my bestfren kat Paka nun.... besttt...... lps tensen aku.... huhu....... act, die ni kwn sklh aku time form 6 dlu.. nme nye munirah,,,
korang tau kan tenet very the sl0w skrg nie.. aku combine kan la pic2 nie... mse ni lepak kat pantai.... sngguh indah pemandangan itew,,,

time ni lepak2 kat Mesra mall kat Kemasik... tp cam xde pape je dlm 2.. hehehe... xpe la..yg penting setiap pertemuan yg tercipta itu yg indah... time ni pertemuan antara rumate ku iaitu cik ya ngan kwn dia nme nor duk kat Paka tu.... dia la ajk ktaorg meronggeng cni... and nor jgk blanje mkn ktaorg.. mekacih nor!! hehe....
time ni nk g cuci gmbo mlm tu...tp sje gedix2 bergambo gitew...huhu... bila tgk sweater ktaorg ni tringat geng2 skola dlu.... kami berpkat tempah sweater yg sme sume 12 org... wat2 kngan la... tp alhamdulillah..bakti sweater ni bertrusan smpai ke hri nie... ni la yg aku n the geng duk pkai tnpa bgnti.... wlpn dh hmpir msuk 4thn berlalu....

hmm..begitu indah kenangan itu.. mgusik jiwa... merakam nostalgia... bisa mbuat hati trsenyum... mengubat rndu di hati... ahh..terllu indah utk di ungkapkan semua itu...

ni pic agenda mkn2...tp skit2 aje la..yg len xsnap..hehe... yg ats tu ktaorg msk2,,, best je msk sme2,,mkn sesama,,,sendat pewot time tuh! hehe....

lps balik dr mesra Mall buat kali ke-2..ktaorg snggah mkn kat mc D..sje2.. mengukir kngan lagi..hehehhe...time mkn adlh time paling bes bercerita itu dan ini.... dan2 tu jgk xsdr mknn abes..hehe...sedar xsdar dh dkat kul 12 mlm! jom2 gerak balik.. org pompuan bila dh stat bercerita xreti nk brenti..al maklum la.. jrg skali bertemu....:D


on da way balik mkn kat mc D..munie st0p kan kete..die bg laluan aku nk snap kan pic nie..tp non clear la sbb ujan n jauh kan.... ni stesen janakuasa elektrik TNB utk seluruh M'sia... n pemprosesan pertroleum n segala bagai kat sini... cantek sgt klau dpt tgk api2 tu.. kagum pon ada....;p


munie...tnggu aku..
insyaALLAH... the next holiday end of dis semester... i will coming again!!!!!!!!!!!

seyes...hati aku epy bangat duk kat sne....
sbb tu la hati aku pasang niat nk snggah lg
sblm aku smpai kat umh aku...
huhu..
aku awl2 lg dh bitau kat munie..
die lg soka....:p
insyaAllah..klau umo pnjg,,
smpai n bertemu kembali ye....
Aminn....

No comments: