Thursday, December 25, 2008

tag lg....

esk kan cuti krimas...
so..urat rajin aku ada agi saki baki tu..
heheh...
wlpon kja aku ada agi xsiap..
biase r tu...
huhu.....

tag kali ni dr miss...
akn ku langsaikn cpt2..
sblm ia bersawang..
ngeee~

tag ni ada rules and regulations :

1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.
2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.
3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal.
4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.

........

16 perkara paling rawak tentang aku.....

  1. umo aku genap 22 thn, 28 dec ni...(xlme dh...wish beday aku eh..heheh~~!!)
2. aku skrg ngan study amik kos ukur bahan...(sape2 ada di bidang yg sme.jom share2 info ngan aku,...)

3. asal trg....bndaraya warisan pesisir air...heheh...=)

4. suke lawak jenaka..gurau senda...ia make me happier..

5. aku suke bercerita...aku bersembang...xkira ngan sape2....jnji topik tu msuk ngn kita..hee~

6. suka bce buku2 motivasi..mjlh mngguan wanita..n mjlh berbntuk keibubapaan cth nye pa & ma...

7. aku bnci org yg pengotor...nk2 pompuan ank dara....ya ampun....

8. agak pndiam klau xknl sepenuhnya..tp bila dh rapat..aku mmg xbrenti berckp...huhu....

9. jauh di sudut hati..teringin nk jd isteri org,mak org..bkn nya ape...teringin mnjdi seorg yg lengkap sbg WANITA...nk thu bgaimane perjlnn hdup stage by stage sume tu...=)

10. suka msk...suka mkn..dats y aku ni chubby 10 mcm jerk... muahaha...


11. suka sgt wat kje last minit..adooi..dh brp sem bjnji ngn diri sndiri..but still same....huhu..

12. klau dh tdo..xreti tdo kjap2..hehe...means..i suke tdo...muahaha...

13..kurang suka mangon pg...tp suka tdo waktu pg....burok nye pangai...ngee~

14. bila abes blaja...tingin nk bhgiakn makayh dlu..nk kje baek2....n kumpul aset skit2.. bru kawen...=)

15. aku syg kwn2 aku...sllu je tingat kngan bersama...

16. aku syg family ku...esp my sista... i lap u sis! ehehe....


ok...settle.....

dan siapa 16 org bernaseb malang tu..akn ku pikirkan...
aku tau..korang nk rehat kan cuti2 ni..
aku paham.....
heheheh....

ok..daaa~

2 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

akak pnya tag lam draft byk lagik x berjawab...malas siot =P

sEr0ja said...

hehe..
sabo kak..
nnti kan akk cuti lme...
setel kan yg mne patot...
hehehe....