Saturday, December 20, 2008

legenda career fair 2008....1st day


bru2 ni pada 17 & 18 dec 2008....
legenda group of colleges ada wat career fair..(kolej aku lerr)..hee...
sape2 yg nk apply kje tu leh la apply...
mcm2 kje ksg yg ada...
kat area srmban la kan...

aku ni as student xde la berminat sgt...
just p tgk2 market aje...
utk kos aku nnti cmne nk apply keje....
sng atau x....

booth tM net ngah gigih nyer mempromosikan steamyx dorang..huhu!



suasana ruang kat lobi...agak meriah la jgk....



ni abg2 i talk ngan mempromosikan produk dorang...hee~


akk ni mula2 dia nk pomote kan streamyx kat aku..tp memandangkan aku dh ada tenet kat ostel..wat pe membazirkan nk pakai bnde2 tu lagi... muka dia dh cuak dh...ahaha....

mse 1st day nie ada gak booth promosi kan produk dorang..ada gak utk apply kje... byk agi booth tp aku xsnap la gambo...hikss....

aku x amik port sgt...yela..ada klas kan time tu...xde mse nk p tgk2..lalu cmtu je la...

utk day 2 ada aktiviti lg......

let be continue...~

hehe~!!

2 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

klu ada sesi bukak2 booth cmni...broadband2 ni mesti ada punyala..x kirela streamyx ke, celcom ke, maxis ke...kan dik..:)

sEr0ja said...

a'ah bt0l tu kak...
ada je promosi...
kta yg jd pengguna ni jd mangsa...
hikks..