Friday, September 19, 2008

**briTe yg bEsh N x BesH**

Ehem...ape ye brite yg besh n xbesh...?? hehe....

yg besh nyer ialah.. brite yg aku dgr subjek construction economics dapat d tukarka tarikh kpd 24hb... 0o0o yeeaaahhhhh!!!!! s0...dh nmpk.. aku dpat balik awl...dpt le aku mrendet ngn along..hihihikks..agi 1 ade mjlis berbuka + gathering ramai2 ng mber2 sklh khairiah dlu...... camne la rupe kwn2 ku skrg ni yee....hihi....
tp xsure lg la...tgk senin ni la cmner...arap2 btl2 kompem la.. klau x sah2 aku kene balik 28 hb....huhuhu....

dan yg xbes nyer...keje yg byk..of cos la kan...xleh nk lari dh..
tp lecturer laen ok je consider bg at0 lps raye,,,miss ezlin je xbg,, siap nk kol parents lg..hurm..terpksa la den..ari mnggu ni terpksa la aku gagahi jua wat asimen die n study utk exam...kkdg tensen je..tp apakan daya..

aku skrg mmg tertekan sgt..xthu la knp..sampaikn nk reply msg pon dh mls...mmg mls sgt2...yela..nk ngadap wat keje lg..reply msj lg.. kekadang cian gak ke kenkawan aku,,,tp apakan daya,,,..aku rply la jrg2..tp klau pkai no celcom..s0ry la..mmg aku xlayan wlpn aku blh rply ke no maxis dia..erm..penat la aku kiri kanan tep0n..huhuuhu....

erm..xlame dh nk balik kmpung..tapi bila pk kan exam n keje... semangat nk balik tu jd kureng...aku ni kan,,sejak akhir2 ni kan..asyik sbut pasal keje..keje...keje...n tensyen..tetekan aje kan..nk wat camne.. mmg itu pon yg aku rase kan.....

ser0ja n ker0ja bersatu selamanya....

mishh u...
muahhhhh~~!!!




No comments: