Saturday, September 13, 2008

t0nitE~~~!

mse on da way balik berbuka puase td...ttgk la bulan..wah indah nye..cantiknye,, aku teringin la nk duk kat bulan ngn kekasih hati ku....hikkss...ewahhh,,,bab berangan kasi la kat aku,, mmg juara la..hahaha...bulan jgn lupe...smpaikn salam rinduku pada nya...hehe... sape la gerangan org tu ye,,,ahaks....ada la sum0ne special....hiksss~!

selesai sudah sessi berbuka puasa td..ermm..tp lupe plak nk snap pic utk tatapan dan kenangan...hihihi...alhamdulillah...ada rezeki hari nie...
as usual aku kuo berbuka ngn rumate aku ya,,biase nye zai akn ikut skali... tapi ari nie die berbuka kat kuala pilah..ada mjlis buke puase persatuan silat die tu lah.. xabes2 ngan silat tu..hehe...sibuk je aku...=)..


















ni ler rumate aku..g mne2 asek berdua je...he3...






















ni plak zai...bdk yg sllu kne bebel oleh aku...ahaks.....part yg paling best zai snyum je tiap kali kene mrh,,,bgus btol,,,haha...

lepas balik dr berbuka puasa...tgk kat henp0n celcom aku...de msj....
hikks...siape lah gerangan org tu yerk..tgk2 msg dr adik aku...
kak..bila nk balik...wahhh...gler terharu org asek tnye bila nk balik kg..hehe..yela..duk d perantauan kan..hihi...aku pon bgthu la tarikh nk balik tu...adik kate..npe kak balik lmbt sgt...alahai adikku...kak exam la sblm cuti raye...huaaa....

ade ke patut exam sebelum raye..bayangkan exam abes 27hb... org hati ngah berbunga nk raye leh lak wat exam time tu..jgn x consentrate dh la..
al maklum la..hati menderita nk balik kg...tgh syahdu2....leh plak kene amik exam...wahhh....haru den ngan kengkawan...dh la 27hb tu ari sabtu...
mmg xptt...pe slh nye kan last tu 26 hb ke bwh..best gak kan....

mlm ni sunyi nyer la bumi legenda..yela..org duk umh dkat sume balik homet0wn masing2...buke pose ngan family diaorg,,,tnggal aku, ya n mber2 seangkatan yg duk jauh je still menapak kat cni...s0b...s0b...s0b....seday taw....xpe la,,tahun ni last dh berpuasa kat cni...time ni je rase menderita..
nnti bila dh cau dr legenda..bru la rase betapa rindu n indahnye memory kat cni bersame2 teman tersayang....

erm..sebut pasal memory lame..teringat plak kat member2 sklh lme...
smakh n smaasza...geng2 duk hostel dlu..mmg best giler... argh,,, rindu r kenangan tu sume...andai dpt d putarkan kembali...kan besttt....
mse kat smakh ade 8 org mber cl0se gler..sgl2 nyer bersame... miss u all..zie,suzie,mai,yanie,nurul,along,hawadah.dll... (sebenarnyer dh lpe yg laen2 tu,,,hiksss..s0wi ye)....n geng2 tangki f0rm 6...neck,ya,suzie, che da, saadah,raidah,ida spek,ida kmmn,n aku...rindu nyer la...sume nakal2 time sk0la dlu....

skrg dh lewat la..jam 10.35pm...keje still xsiap lg..huhu...alahai...liat nyer nk wat keje..sab0 je la..silap2 ari bulan kene sembur d miss ezlin... h0h0..
mntk2 jauh la..xnk la skitkn hati die..i will try 2 d0 da best....kene pkse diri.. xleh mnje2...nnti mmg tertunggak la kje aku....

aku berenti d sini dulu...kekeringan idea la nk mencoret lg...sbb ngah tensen memikirkan keje2 aku..hikkss..ari isnin ni nk kuar g KL..nk g inteview QS firm..iskk..kje lagi tuh,,,ad0yaii...xpe2..chaiy0k3..~~!!

tata...gudnite....nk continue kje aku yg bertimbun...
muaahhh......

No comments: