Wednesday, September 24, 2008

busy...

dah lame x update blog aku nie..windu sgt2...sebenarnyer mcm2 citer yg ada... yg nk d kongsikan dlm blog nie...tapi,,apakan daya.....daku tidak punyai waktu..skrg mmg bz giler.. ngan exam lg..asimen measuremnt B lagi kene at0 sebelum cuti raye....cite2 yg aku nk cite kan dlm ni.klau aku ada idea..nnti lpa raya aku akn smbung berbl0ging balik...al maklum la...kat kg mne ada intenet... arap kat cni je la dpt godek2 pc...best kan..heheheh...

bila balik trg..pasti rmdukan rutin hari2 aku kat cni..bila kat cni...pkiran beria2 je nk balik.. entah ape nk jdi dah,,hahaha,,,,

walaupapepon....ari ni aku eppyyyyyyyyy la sikit...sbbb...exam da settle.....tnggal asimen measurement B je yg tnggal..2 pon skit lg..tapi drawing xsiap lg ar...muahaha....

dan yg paling pentinggg....ES0K AKU BALIK KAMPUNG... PAGI PLK TU...AD00III... jgn xsempat bas sdh la... byagkan bas kul 10 pg.. ammpunn...mntak2 sempat la yee..

aku xleh nk bercoret pnjg2...byk bnde lg aku kene setel;..bz sgt.... aku rnduu kwn2 fster ku.. muahhhhh....hehe...

zai....duk umh el0k2 ye...sian die...dh m0ncung2 mulut bila dgr akkk die balik awl...sian plk kan... nk wta cmn0...dh rezeki akk dpt balik awl...zai jwn exam Cp el0k2 taw.. ingat daku dalam d0amu..wlpn akk suke bebel zai..kkdg2 tu ada gk yg mgelikan hati.. i syggg u taw~!!
muahahaha......

aku undur diri dulu.... ermm..kpd teman2 ku...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI,,...

MAAF ZAHIR DAN BATIN...

I L0VE 00LLS OKEY~~!!


kpd si dia...
smg di kau brbh la utk kita..
even as fren...
pls give me back..
apa yg pnh kamu bhgia kan aku dlu,,,
kembali kan diri mu yg dulu..
aku amat merindui nyerr...
seyes....

i miisss u s00 muucchhh~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ser0ja dan kej0ra bersatu selamanya....
9.24pm=====24.09.08

No comments: