Tuesday, September 16, 2008

++tuLun2++

kul 2 a.m bru je balik dr umah eira...waaa...ngantuk nyer....aku dh agak dh..bila g umh eira msti byk sembang dr wat keje...tp ok la...dpt gak ilmu tu skit......de bnde nk tunjuk sebenarnyer,,, aku blaja wat ketupat....hahaha...cam xcye je..xpenah dlm idup aku.aku wat ktupat walaupon ngan reben...hikss....tp mmg s0n0k wlpn aku x pr0...ssh o0 nk pgg...licin reben tuh.... tenkiu eira ngan 'ibu' nyer...shireen...bkn je blaja stair case..blaja anyam ketupat...dpt mkn kueh agi...mnum2 air..g0sip2...hihikks...xkire bulan pose ke x...











rupe ketupat yg aku wat separuh..shireen smbung separuh..hihihikkss!











c0mey kan...?










yg ni..aku wat xjd..hnye spruh jln..nk ketat kn dh aku fail..he3...eira yg smbung smpai habis..












ni kueh eira kasi..nyum3! besh...tenkiu eira..de je rezeki...













yela.. aku ngan die da lme xjmpe.. xmcm previous semester..byk klas skali ngan die..tp this semester...nye gr0up project je dpt jumpe..2 pon xsempat nk bercerite..nk berg0sip..alahai perempuan..ahaha.... tgh2 borak..tersebut la psal exam mid term...waahh...da xlme...isnin nie dh...rse cm xleh time hakikat je...yaAllah..mngapa mse berlalu begitu cpt...pjam celik..pejam celik je...mati aku cmnie...huhu...

xthu la knp..semester ni rase cam byk sgt3 kje...terbeban,,tensyen... tambah2 plak bulan pose..lg bergande2 malas...lg bergnde tension....argghhh.... pada siapa harus ku luahkan segala..utk aku lpaskn sgl nyer...tp wlau aku teriak smpai ke hujung dunia dengar...klau aku xmgubah n xbuat keje2 aku...smpai mati pon xkn siap...smpai kapan pon aku hdup dlm tension...d belenggu kje yg byk... andai nyer dapat ku luahkn segala tersirat dalam hati...dan kemudiannyer..sgl2 nyer lepas..dh xyah aku pikirkan lagi kan best...ni gk..kene tempuh jgk... ermm..inilah hakikat perjuangan...hakikat kehidupan....wlau pahit tpkse telan jua... ape yg penting...jgn anggap keje2 aku ni mjdi bebanan buat diri aku..selagi aku anggap n rase terbeban..selagi tu lah ia membelenggu 0tak pkiran...cube ubah...cuba anggap bnde tu sng..mudah...bru la ada smgat skit kan...wlpon hakikat nyer.. hanya tuhan saje yg tahu...betapa haTI N diri ini 'M'...huhu,,,,

skrg duk ngadap keje measurement sebenar nyer..tp jiwa tertekan..aku gagahi jua post bl0g nie..nk mgurangkn beban d hati.pkiran,n sgl2nyer...++3.08 a.m++

No comments: