Saturday, September 20, 2008

***hepy**

aku happy ker ari nie...huhu,,,ermm.. agak nyer la.. entry sblm ni de aku katekan..aku rindu sumbudi... die msj xrply..hikkkss...tp 2 hri kblakangan die,,dia anta je msj..aku pon rply la..mne lah biarkn jer...yg paling aku terkejut..leh plk tnye aku..nk ckp tp0n x..aku pon berbunga la..huahua.... tp aku xckp pon..c0z aku kan bz...xsempat nk b0rak...s0...mlm td aku pon kol la..

ternyata..dirinya bisa mbuatkn aku happy....dgn sense of hum0ur yg die ada.. mbuatkn aku tergelak,,,terlupa seketika saat terluka....mmg s0n0k..asek nk gad0h je ngn aku....
td dia ade tnye...bila nk berbuka pose sama2...hmm...die ckp xpe la.. tnggu aku balik ni la..
n dia nk kami bertuka2 hadiah raya nie..huhuhu...giler t0l idea die nie..muahahaha.....
tgk la dulu cam ner..klau dpt hentam yg mhal2 besh gak...huhuhu.... segala perbncangan d sbut kemudian...

ala..aku bkn leh pgg sgt die tu pon..aku tkut ssh nk jmpe la..aku ngn die sllu cam tu.. sblm aku balik..bagai nk rak bncang nk wat itu ini..nk lepak c2 cni...last2 xde hape nyer.. huhuh.
aku arap raye kali ni best la...nk mntk wet raye ngn ye...ahaks!!

aku ngn die sebenarnya..asek je gad02..kdg2 btl2 gad0...kdg2 gad0 gelak2...2 yg part paling best! time gad0 btl2..alamak!! mmg bikin terhiris la..huhu... tp kan... dulu2 asyik die je majuk.. aku le yg jenuh pjuk...skrg ni..xde mknenyer aku nk pjuk..haha... klau die nk mjuk.. die nk mrah aku...aku wat xpeduli jer..aku mntk maaf n aku mendiamkn diri je,, thats all... haa..tnggu la 3,4 hari nnti...sure ada mntk maaf dr dia..dgn send msg gmbr die n really2 s0rry... aku pon xnk la pnjg kn citer..just maafkn..n kembali spt asl...sng kan....

skrg..aku xtau ape hubungan aku ngan die... berkwn or kaple balik....ermm aku anggap je kwn,,
kkdg2 aku pon xpaham.. biar la..sbg kwn ngn dia pon aku dh memadai.. selagi aku x kehilangan nya,,,aku ttp mhargai kehadirannya di sisi,,,wlaupapepun...aku xkn melupakn saat2 pertemuan..gelak tawa...n saat dia mbuatkn aku mngis.. die thu dia prnh sakitkn hati aku... aku arap dia xkn mgulangi nyer lg...aku sentiasa merindukan kenangan2 bersama... terlalu indah ia tercipta....really2 miss dis!!!!!

aku m0h0n pd mu sygg...seandainya kamu ter pksa meninggalkan ku.. tnggallah dengan langkah yg sempurna...supaya aku turut blh meneruskan lngkah ku dgn tenang...




"biar dia pergi hari ini..
drp dia pergi pd esok hari....
kerana setiap yg bernama setiap hari..
itu adalah kelukaan yg lebih dalam...
kerana kekecewaan hari ini pastinya..
xsedalam esk hari yg mendatang...
hargai lah insan yg sentiasa menyayangimu....
yg sentisa berada di sisimu..."

ser0ja n kej0ra pasti bersatu selamanya...
muahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!

i 0wez luv n miss u!!!

No comments: