Friday, September 19, 2008

~~mimpi indah ku~~

sekarang ni..sebut aje ape yg aku mahu kan..ape yg aku impikan..sume akan menjadi kenyataan..
tapi dalam mimpi la..hehehe...aku xtahu kenapa...bila aku rndukan seseorang,,, pastu aku mahukn die sntiasa ada bersama aku....die mjadi rapat dengan aku..insyaAllah...dalam mimpi ku nnti...akan menjadi kenyataan...msti keluar..ermm...alangkah best nyer seandainya mimpi itu benar2 mjadi kenyataan...tapi...nk wat cam ne kan..hdup x seindah yg kita byangkan..xseindah yg kite mahukan..xsemudah yg kite sangkakan....namun yg pasti...segala2nya telah d takdirkan sejak azali lg....

kadang2...kehidupan yg kita dapat ari nie..msti ada hikmah yg sebalik nya...walaupun akhirnya berakhir dgn kekecewaan...msti ada sbb nyer...mgapa kite d takdirkan bertemu... mgapa kita berkasih syg...menjalinkan cinta...senyum tawa gembira bersama...walaupun.. sume tu sekadar hanya sementara...MENGAPA??? msti ada segala2 nyer yg tersirat..yg kdg2 nyer kita xnmpk pon ada rhsia d sbalik nya...adakah utk kite lebih memahami,mngerti pngalamn hdup..adakah utk kite lbh berhati2 memilih psgan hdup...atau adakah utk kite telah tercipta seseorang yg sememangnya telah milik kite ttp kite blum menemuinya.....
KESIMPULANNYA...hanya Allah yg lebih mengerti sgl2nya...j0d0h kite siapa adalah rahsia Allah terhdap hamba nya...

ttpi...aku xpernah jemu tertanya..mengapa aku dan dia di temukan????? sedangkn byk kelukaan drp kebahagiaan..mmg x dinafikan..kkdg2 aku bhgia sgt2...namun... ada je titis mutiara yg membasahi di saat tdak d perlukan...hmm...namun..jauh d sudut hati... aku bahagia mengenali nya...aku xpernah myesal..kkdg2 ade sesuatu yg kt dapat...ada sesuatu yg kite pelajari utk d masa hadapan...hmm...i still miss very much my mem0ry..... i really2 d0 this... hmm..... ssh nk d mengertikan...d tafsirkn hakikat sebuah perhubungan..hakikat sekeping hati ini... ssh utk d ungkapkan...seandainya..aku blh lihat n nmpak sgl2 kejujuran jauh d sudut hati nya.... kan senang..namun sgl2 nya x semudah itu.... tempuhi lah kekecewaan dan kelukaan dhulu.. sebelum melayari bahtera bhagia...supaya aku lebih mghargai..ermm..aku rndukan saat itu,,,bila insan laen bhgia..mgapa tidak sekeping hati ini...insyaAllah....
bahagia itu milik setiap insan..cuma cpt atau lmbat je..

YA ALLAH..satukan lah hati ku dgn hati nya...

ser0ja n kej0ra bersatu selamanya...

miss my mem0ry s0 much~~!!!!!!

No comments: