Wednesday, April 8, 2009

tagged lagi...adesss..

tag ni dari lieza..hoho..nampak nyer cik lieza kite berbalas serangan nampk nyer..hahaha..terus dia tag aku balik...nanti kamu...;D

1. Anda rasa anda hot?


hot? hot dari segi mane tu..? =P

2. upload gambar kegemaran anda.



3. Kenapa anda suka gambar ini?

sebab pic golap..tak de objek lain...
fokus muka aku je yang comei itu..haha! *ok aku tau aku tipu*..;)


4. Bila kali terakhir makan pizza?

makan pizza..hurm..kalau tak silap aku bulan 7 tahun lepas kot..sambut birthday lecturer aku yang tersayang..

5. Lagu terakhir yang anda dengar?


sahabat sejati - brothers...sedih..teringat zaman skolah dulu...;(

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?

chit chatting ngan kawan..


7. Selain dari nama sendiri, anda suka dipanggil dengan panggilan aper?

seroja..hehe..

8. Tag lagi 6 orang dengan hati terbuka tanpa rasa kekesalan
sila lakukan homework yer......

malas nk tag org sbnarnya..tp kali ni nk tag jgk...hahaha...

1. LIEYA

2. DALINEE OPART
3. IRDA
4. ASNA CUTE
5. PIN QIB
6. JUELIE



9. Saper no. 1- kepada anda?


dia rumate sy..kawan baik saya dari skolah sampa sekarang..;)

10. Orang no 3 - ada hubungan dengan sesiapa?

tak tahu la..hehe..

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang no. 5 - ?

dia nak kasut baru,,hehe

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4- ?

baru create akaun FB..add la beliau...:D

13. Siapakah orang no. 2 - ?

followers aku..baru nak kenal2..hehe..

14. Bagi pesanan anda pada orang no. 6 - ?

rajin2 la berblogging n jawab tag ni..hehe..


**kepada yg kena tag..jawab wat2 tak nampak ye...cubit pp kang...haha.. dah2 tunggu ape lagi..gi la buat...hiksss..=P... tapi kalau dah buat tu...xyah la buat skali lagi...tQ**

2 comments:

rizz said...

hehe inesen gmba dierr

sEr0ja said...

haha...
mmg la..
walaupon ada jerawat batu seketul..
muahaha,,=P