Tuesday, April 7, 2009

apa yang ada di dalam pikiran si dia...

tak mustahil kan ini yang berada dalam pikiran si lelaki apabila dating ngan pasangan mereka....

ADUHAI LELAKI... !

no komen..korang la komen banyak2 ye...huhuhu!

p/s: teringat plak kat kelas td ustaz ajar berjihad melawan hawa nafsu...:D

15 comments:

naz ilyn said...

salam...
seorang wanita yang baik adalah untuk lelaki yang baik juga...

rizz said...

haha apekah mksudnya? cinta songsang ek ahhah

sEr0ja said...

::naz ilyn::

wassalam..betul tu... seandainya kita menjadi yg terbaik..insyaAllah..kita mampu dapat yg tbaik...;)..

::rizz::

uikss...cinta songsang ke cam tu.. cinta nafsu lol...huhu..=P

Ibnusinaputra said...

salam..
ermm nice post..walaupun skadar pic,tetapi bnyk persoalan dan yg tersurat tersirat didalm msg pic 2...

walaupun seorg laki2 di anugerahkan 1nafsu brbndng wnita 9 nafsu..tapi pd hkikatnya laki2 ni sgt lemah pd dya tarikan wnita...so brhati2lah pd wnita muslim diluar sna yg igin mncri psgn...ALLAH telah jnjikn wnita yg baik utk laki2 yg baik

Ibnusinaputra said...

salam..
ermm nice post..walaupun skadar pic,tetapi bnyk persoalan dan yg tersurat tersirat didalm msg pic 2...

walaupun seorg laki2 di anugerahkan 1nafsu brbndng wnita 9 nafsu..tapi pd hkikatnya laki2 ni sgt lemah pd dya tarikan wnita...so brhati2lah pd wnita muslim diluar sna yg igin mncri psgn...ALLAH telah jnjikn wnita yg baik utk laki2 yg baik

sEr0ja said...

::inbusina putra::

wassalam..
btul tu...perempuan mampu menundukkan lelaki..tapi biar lah pada jalan yg baik..bukan pada yg xsepatut nye...
thanxs..komen yg sgt bgus..;)..

smga kita mndapat jodoh yg baik.. insyaAllah...;)

lieya shayunk said...

kamu ni btl2 manfaatkan kelas pengajian islam...hihi...

woiiii...esk klas kul 8am...tido2 la...
pg esk mula la liat nk bgun tu....
kuang3......
ops terlebih sudah...;p

sEr0ja said...

::cik lieya aka rumate ku::

mmg dos...aku kan ank student terbaek ustaz...hahaha..*ferasan di situ* haha....

weii..jgn kate aku jerk...
mg pon jom tdo skali...
esok mula ah duk baloh nge aku piye nk bgun dulu..muahahaha....

meh tdo meh syg...hehehe..=P

naz said...

well lepastu perempuan plak fikir yg laki fikir. n lelaki fikir yg wanita fikir :)

sEr0ja said...

::naz::

yeke...dalam pikiran lelaki je kot pikir cam tu...huhuhu...=P

sEr0ja said...

::naz::

yeke...dalam pikiran lelaki je kot pikir cam tu...huhuhu...=P

senget said...

huhuhuhu... btol ke laki pikir tu heh?
ish3... :P

btw thanx folow my bantal musuk.. :)

sEr0ja said...

:;senget::

betol la...
xkan tipo kot..
hehe...=P

ok dear..same2..;)

j0jet said...

hehehe..mcm btol mcm btol..pikir lagi mcm btol..nice entry..

sEr0ja said...

hehehe..
nakal la kamu nie...
mmg bet0l p0n...
thanxs jojet..;)