Saturday, April 11, 2009

cerita ceritu di hari minggu...

cerita basa basiku..ini cerita dah berkurun lama dah..baru aku nak post..muahaha...bukan cerita hari minggu yang lepas..yang berapa minggu2 dah..huhu..abaikan je la ye..

setelah lame berplanning nak gi mayfair..akhirnyaaa...gi jugok..si rumate aku ni la yang beli pakej rawatan body + face kat mayfair nie..harga nye murah sajorkk..hehe..so..ari sabtu ari tu kitaorg gi la setelah fenat menkoling -koling mayfair untuk appointment....


kitaorang gi branch kat seremban..hajatnyer nak gi area midvalley..skali sudah penuh daa...



treatment body ngan muka dia kena buat hari berbeza..dia tak kasi buat hari yang sama.. sebab??? dia nak bodek2 aku laa suh add others treatment yang lain pada minggu yang berbeza..contohnya..minggu ni aku wat body treatment,so dia bodek ler aku suh beli tu la, add treatment ni la..macam-macam..bila minggu depan aku gi wat treatment muka lak dia pomote suh aku add untuk muka lak...bijak kan dorang nie..strategi beniaga,, cam tu kekdahnya.. so..aku ni kan student,,nan ado nyer nak add2 tu sume... ekonomoney okey....soryyyy...hehehe...aku kasi alasan baek punyee,,,biar dia tak leh pujok aku lagi dah...kalau nak suh aku wat sangat,,ko ler tolong bayar kan untuk aku..bolehhh???? haha..



sebelum ngan selepas rawatan dia kasi minum air teh nie..tak tau la aku teh ape..rase nye ala-ala green tea gituu..nak muntah aku minum..tapi aku telan jee...haha...katenyer untuk blood circulation..


tapi yang best nyer layanan ok..tip top gak la..friendly gitu..tapi yang xbestt nyer bab pujuk memujuk gitu..kena pandai cari helah la kan..yela..kita datang nak wat treatment yang ada dalam pakej tu je..bukan nya nak tambah2 lagi...

satu lagi yang xbestt, kena pakai syeksyi2 ko..huhuhu....uiiii malu aku...rase nak terjon bangunan jerk.. muahaha..aku bukan nyer pernah nak pakai cenggitu depan orang kan even aku berdua ngan therapist tu..totap malu tau..tapi tahan je la..wat muka blur2 sudah,,haha...

sesudah nyer treatment,aku ngan si lieya tu gelak2 besar bila ingat2 balik terpaksa berseksian gituu...haha...

so far..not bad la kat mayfair nie..ade jugak kesan nyer..tapi xde la aku kurus..haha..stakat skali buat tu..nan ado nyer kurus..tapi ada la kesan nyer sampai ke hari ini..;)...kalau duet aku dah tebal..baru aku singgah sana balik..haha..boleh??..lain la aku dah ade laki..leh gak bodek2 manje laki aku suh jadi penaja...haha!!..*keji...



muka aku after face treatment..saje tempek gambo golap..nanti clear la plak kan jerawat comeii aku tuh..haha...


ni karaoke time..hehe..wat lepas tensyen..tension la sangat kate nyer..haha...


lepas settle semua..ktaorang pon gi terminal one cari selipar n barang2 lain..
then gi KM plaza gi carik tudung...setelah berpenat tenaga dan uang..ktaorg pon balik le ostel...ZzZz..penattttt..;)

12 comments:

Qib said...

Haha,.
seroja p mayfair
wat
face treatment,.PinQib,.nk p wat slimkn body,. :)

seroja said...

::pin qib::

seroja buat dua2 la syg!
hehe...

p la slim kan..
jnji berduet gtu...;)

seroja said...
This comment has been removed by the author.
Dee said...

wah..kemain lg student skrg..gi slimming centre..tp kena diet gak yang..kalo nk yg terbaik!!

Unknown said...

wah!beduet kamu!jet nk kempis kn per0t,muka nk kasi lawa sket..hikhikhik..bape duit nk facial??

seroja said...

::kak dee::

ala tu pakej murah je kak..rm 29.90... mse tu promosi.. kalau yg mahal..nan ado nyer nk wat treatment tu...=P

a'ah...pokok pangkal nye usaha diri sndiri..;)

seroja said...

::jojet::

xde la berduet yang~!
tu pakej murah je..
kalau yg facial saje i xtaw la bape...

sy amik face + body = rm 29.90 jerk!
hehe..taim promosi...;)

Umie said...

e'eh..tetiba kite teringat dah bertahun2 tak buat facial nih..last time was in UKM..gile lama!!! hahahaha

Anonymous said...

nice blog

seroja said...

:: umie::

tu tanda nya kena buat lagi...haha...

::azra::

thanxs azra..;)

Anonymous said...

hy dik...salam perkenalan...
akak dulu pun penah g kat London weight...same le..sessi BUGIL depan die..suh pakai bra aje..siot kan...
pastuh siap mintak kad kredit bagai le..bile kiter tanak peramah die jadik kureng...sabo je...anyway lets view my blogged okeys..

seroja said...

::kak ira::

hye kak..salam perknalan jua dr sy..;)

tau xpe..pakai bra saje..then kena pakai G-string jarang die tuh.. malu giler..huhu...

a'ah..mcm2 cara die guna untuk hasut kita,,,kena tahan je la..

okey kak...sy terjah sana.. thanxs ye snggah sini..;)