Saturday, January 31, 2009

dari hati...


Oh Tuhan
Tolonglah diriku
Aku sungguh menginginkan dia
Tuk mencintaiku
Dan mendampingiku
Di dalam hidupku ini

*
Oh Tuhan
Bukalah hatinya
Untuk melupakan kesalahanku
Yang tlah menjadi duri
Di dalam hatinya
Dan melukai hatinya


Tolonglah
Dekap aku
Yang melukaimu
Aku ingin
Engkau tahu
Aku slalu cinta padamu


Aku tlah menyesalinya
Semua
-sixth sense-

notahati ini : best dengar lagu ni..mendayu-dayu....hati menjadi sayu....mengingatkan aku tentang sesuatu...sesuatu yang penah berlaku.....sedetik masa lalu....andainya rasa sayang...ucapkan lah sebelum terlambat..sebelum esok bukan lagi milik kita...sebelum ia pergi meninggalkan kita...sebelum perasaan itu sendiri hilang..sebelum segala2 nya hilang..dan tak mungkin lagi hadir sampai bila-bila tanpa berpaling dan menoleh lagi.....kerana CINTA itu mahal takrifnya....itulah yang di fitrahkan oleh Allah swt kepada hambaNya..cinta hanya tertulis pada perkataan...tapi gagal di lihat pada zahirnya...kerana cinta itu tanggungjawab...dalamnya wujud kesetiaan dan kejujuran..ingat pada yang satu...jujur pada yang setia...setia pada yang kasih..kasih pada yang rindu....rindulah pada yang menyayangimu.. cinta takkan datang kalau tak mencari... cinta juga takkan dapat kalau tiada siapa yang memberi...tapi mencari biarlah pada yang sudi....bukan meminta pada yang simpati....miss u! =(

5 comments:

chentaMAYA said...

syg!
nam0 pk lagi hal lps k!

seroja said...

ok syg...=(

Kapten Luffy said...

satu lagi... bila kita hendak mengucapkan.. kita hendaklah bersedia untuk menerima rejection.

seroja said...

ye...btol tu kapten...
cinta tidak mengharapkan balasan...
what goes around comes around...

dakgilachoc said...

wah untuk siapakah notahati itu? hikhikhik...