Saturday, January 10, 2009

waa..teringin nye aku.....

skrg kan bulan muharam....
bila 10 muharam tu kan org berpuasa sunat...
dh la aku ABC (Allah bg cuti) hari tu xleh pose...
pastu kan ada org buat bubur asyura.....
waaa...dh lme aku xmkn bubur tu...
nk2 bila aku duk terjah blog akk cendawanintim...
die tnjuk gambo bubur tu..
lg la wat aku meleleh..
huaa..mne nk dpt bubur tu kat kolej ni...
seb baek x peknen..
klau x naya...:p *verangan....*
meleleh la air luir ank aku...muahaha!!

kat cni meh aku prebiew skali agi pic tu..
bubur asyura trengganu...
org trg pnggil 'sure'...hehe..


ni la ropa nyer bubur asyura trg...

notes: pic ini di ambil dr blog kak cendawanintim...
jgn mrh ee kak...muaahh3!..:D

segala resepi dan sejarah bubur asyura
ada di blog akk cendawanintim..

sila la melawat ke blog beliau...=]


adoii..terbyng2 rse nye..nk2 klau letak dlm peti kan...
bila mkn...waaahh..maveles...
dah2..xmo0 verangan lagi....
kasi meleleh ada la...:(
nak balik....nk makang sure...
isk isk iskk...
sob sob sob.......


3 comments:

♥chentaMAYA™ said...

sure?
hee~
besh!aish!cnie xde p0wn 0wg wat!mane nak carik!lame da xmam!ngee~

dakgilachoc a.k.a nani said...

isk...akak kompius ni dik..itu bubur ke kek? adoila...tp nmpk mcm sedap erk...lau dik seroja buat, jgn lupa bg akak rasa sket..hiks...waaa.... akak teringin lak nak rasa...:(

sEr0ja said...

::cik pupu::
a'ah sure syg..
pena dgr x...
ada klau kat masjid2 ada la
org buat...
ser0ja pon da lme xmam..
hiksss....

::kak nani::
mmg die bubur kak..
tp ltak dlm bekas..
bila die sejuk..
die akn mngeras la..
jd la mcm tu...
bkn kek akk ku syg..
sy pon xleh rse kak..
klau ada sy dh pos kat akk..
ngeEE..~~=]